Reklama mailowa – skuteczny mailing, który nie trafi do spamu
Mailing reklamowy i reklama mailowa to forma promocji, która wśród wielu osób budzi niechęć i kojarzy się automatycznie ze skrzynką mailową pełną spamu i niechcianych reklam produktów, które kompletnie ich nie interesują. Taka reklama rzeczywiście może bardziej zniechęcić niż zachęcić do zakupów. Co więcej, jest niezgodna z prawem. Mimo to, badania w dziedzinie marketingu internetowego jednoznacznie potwierdzają, że reklama mailowa jest najskuteczniejszą formą dotarcia do klienta. W pierwszej chwili możesz czuć się zaskoczony, ale pamiętaj, że taką skutecznością mogą się pochwalić jedynie CHCIANE, interesujące i dopasowane do odbiorcy mailingi w formie newsletterów, na które użytkownik wyraził zgodę. Otrzymanie zgody od użytkownika to jednak dopiero początek. Prawdziwe trudności pojawiają się, gdy trzeba przygotować ciekawe i przyciągające uwagę teksty do newslettera, by użytkownik zamienił się w Twojego klienta.
Czym charakteryzuje się skuteczny mailing?
- ma ciekawy i przyciągający uwagę tytuł
- nie jest zbyt krótki ani zbyt długi
- jest dopasowany do odbiorcy
- ma zachęcające wezwanie do działania (CTA), które skłoni odbiorcę do konwersji
- nie jest zbyt nachalny sprzedażowo
Nie wiesz jak napisać takie teksty do newslettera? Zgłoś się do mnie! Szacunkową cenę poznasz na stronie teksty do newslettera cennik. Pamiętaj jednak, że ostateczną wycenę otrzymasz po skontaktowaniu się ze mną, przedstawieniu tematu i omówieniu Twoich potrzeb.
Dlaczego warto zamówić u mnie teksty do newslettera?
- Nie wymagam wpłaty zaliczki ani podpisywania umowy (wierzę w Twoją uczciwość)
- Oferuję darmowe poprawki
- Daję gwarancję unikalności tekstu (na życzenie wystawiam raport o unikalności treści)