Prowadzenie bloga firmowego – budowanie pozycji eksperta i lepsza pozycja w Google
Dawno minęły czasy, gdy blogi były jedynie internetowymi pamiętnikami dla nastolatek, które w swoich wpisach skarżyły się na rodziców i opłakiwały niespełnioną, pierwszą miłość. Dzisiaj blogi to rozbudowane, profesjonalne strony internetowe, będące skarbnicą wiedzy na różnorodne tematy. Blogi stają się narzędziem dla firm, by zaprezentować wiedzę branżową, odpowiedzieć na najczęstsze pytania klientów i… poprawić pozycję w wyszukiwarce Google. Google lubi często aktualizowaną treść na stronie i bez problemu umieszcza na wysokiej pozycji wpisy na bloga. Zwłaszcza w przypadku fraz kluczowych long-tail (długi ogon).
Dlaczego prowadzenie bloga firmowego jest konieczne w rozwoju Twojego biznesu?
- Łatwo dotrzesz do klientów poszukujących informacji o Twojej branży!
- Zaprezentujesz siebie jako eksperta, przekazując merytoryczną wiedzę branżową!
- Poprawisz pozycję Twojej strony w Google!
Wiesz, że prowadzenie bloga firmowego jest ważne, ale nie masz czasu, by się nim zająć? Chętnie zrobię to dla Ciebie! Przygotuję ciekawe wpisy na bloga, które zainteresują Twoich klientów i pozwolą uzyskać wysokie pozycje w wyszukiwarce. Szacunkową cenę poznasz na stronie prowadzenie bloga cennik, ale o ostatecznej cenie zdecyduję po dokładnym zapoznaniu się z tematem i omówieniu Twoich potrzeb. Pamiętaj, że w przypadku stałej współpracy możesz liczyć na rabat!
Dlaczego warto zamówić u mnie prowadzenie bloga firmowego?
- Sama zajmuję się doborem słów kluczowych, które pomogą Ci w pozycjonowaniu (jeśli chcesz, możesz oczywiście zaproponować własne!)
- Nie wymagam wpłaty zaliczki ani podpisywania umowy (wierzę w Twoją uczciwość)
- Oferuję darmowe poprawki
- Daję gwarancję unikalności tekstu (na życzenie wystawiam raport o unikalności treści)