Profesjonalne opisy produktów – zdobądź wysokie pozycje w Google i zachęć klientów do zakupu
Obraz jest wart więcej niż tysiąc słów – z takiego założenia wychodzi większość właścicieli sklepów internetowych, którzy inwestują przede wszystkim w zdjęcia wysokiej jakości. Takie podejście nie jest pozbawione racji, w końcu sami dobrze wiemy jak często „kupujemy oczami”. Jednakże, choć dobre zdjęcia to konieczność, zwłaszcza w branży odzieżowej i dekoracji wnętrz, nie można zapomnieć o opisach produktów. Nie wystarczy skopiować opisów z katalogu producenta lub od konkurencji oferującej ten sam towar. Choć wielu tak robi, takie podejście jest najgorszym z możliwych.
Dlaczego nie należy kopiować opisów produktów?
- Google widząc u Ciebie taki sam opis jak na innych stronach, oznacza go jako zduplikowaną treść (duplicate content) i na tej podstawie może obniżyć Twoją pozycję w wyszukiwarce!
- Klienci poczują się lekceważeni, widząc, że nie podjąłeś nawet minimalnego wysiłku, by samodzielnie opisać oferowany produkt!
- Teksty od producentów często mają nikłą wartość sprzedażową i niewielkie nasycenie słowami kluczowymi pod SEO!
Jeśli brakuje Ci czasu na tworzenie opisów, zamów je u mnie. Szacunkową cenę poznasz na stronie opisy produktów do sklepów internetowych cennik. Pamiętaj jednak, że ostateczną wycenę poznasz dopiero po skontaktowaniu się ze mną, szczegółowym przedstawieniu tematu i swoich potrzeb.
Dlaczego warto zamówić u mnie profesjonalne opisy produktów do sklepów internetowych?
- Sama zajmuję się doborem słów kluczowych, które pomogą Ci w pozycjonowaniu (jeśli chcesz, możesz oczywiście zaproponować własne!)
- Nie wymagam wpłaty zaliczki ani podpisywania umowy (wierzę w Twoją uczciwość)
- Oferuję darmowe poprawki
- Daję gwarancję unikalności tekstu (na życzenie wystawiam raport o unikalności treści)